Διαθέσιμα Προγράμματα
Αυτή τη στιγμή, υπάρχουν τρία προγράμματα στα οποία μπορείτε να συμμετάσχετε ως μεταπωλητής ή συνεργάτης:
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α (μεταπωλητής): Προσφέρετε στους πελάτες σας ψηφιακά πιστοποιητικά της HARICA, με το λιγότερο διαχειριστικό κόστος για εσάς. Απλά συγκεντρώνετε σε κάθε περίπτωση τα απαραίτητα δικαιολογητικά και τα προωθείτε στην Κεντρική Αρχή Καταχώρισης της HARICA για έλεγχο και έκδοση πιστοποιητικών. Η HARICA παρέχει υπηρεσίες υποστήριξης στον τελικό συνδρομητή έως τη λήξη του Πιστοποιητικού.
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Β (συνεργάτης με εξ’ αποστάσεως ΕΔΔΥ): Σε περίπτωση που έχετε υπό τη διαχείρισή σας σύστημα εξ’ αποστάσεως Εγκεκριμένη Διάταξη Δημιουργίας Υπογραφής (ΕΔΔΥ) και ενδιαφέρεστε οι πελάτες σας να αποκτήσουν Εγκεκριμένες ηλεκτρονικές υπογραφές από την HARICA, παρέχεται δυνατότητα απευθείας διασύνδεσης με το σύστημα έκδοσης ψηφιακών πιστοποιητικών της HARICA. Για να ενεργοποιηθεί η διασύνδεση, θα χρειαστεί κυρίως να περάσετε τους απαραίτητους ελέγχους Πιστοποίησης από εξωτερικό ελεγκτή. Όπως και στο Πρόγραμμα Α, συγκεντρώνετε σε κάθε περίπτωση τα απαραίτητα δικαιολογητικά και τα προωθείτε στην Κεντρική Αρχή Καταχώρισης της HARICA για έλεγχο και έγκριση. Μόλις το αίτημα εγκρίνεται, ο πελάτης σας θα μπορεί να εκδώσει αυτόματα το Πιστοποιητικό ηλεκτρονικής υπογραφής χρησιμοποιώντας τη δική σας πιστοποιημένη υποδομή που συνδέεται με την εξ’ αποστάσεως ΕΔΔΥ. Ως συνεργάτης, θα παρέχετε απευθείας υπηρεσίες υποστήριξης στον τελικό συνδρομητή έως τη λήξη του Πιστοποιητικού και η HARICA θα σας υποστηρίζει σε δεύτερο επίπεδο.
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Γ (συνεργάτης με εξ’ αποστάσεως ΕΔΔΥ και Αρχή Καταχώρησης): Σε περίπτωση που έχετε υπό τη διαχείρισή σας σύστημα εξ’ αποστάσεως Εγκεκριμένη Διάταξη Δημιουργίας Υπογραφής (ΕΔΔΥ) και ενδιαφέρεστε οι πελάτες σας να αποκτήσουν Εγκεκριμένες ηλεκτρονικές υπογραφές από την HARICA με όλες τις διαδικασίες να ξεκινούν και να τελειώνουν σε σας (one-stop shop), θα πρέπει να έχετε δυνατότητα να λειτουργήσετε και ως Αρχή Καταχώρησης της HARICA. Για κάθε έκδοση πιστοποιητικού, συγκεντρώνετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά και ελέγχετε τα στοιχεία στη δική σας Αρχή Καταχώρισης, σύμφωνα με τις συμφωνημένες διαδικασίες ελέγχου. Εφόσον εγκρίνετε το αίτημα, το Πιστοποιητικό ηλεκτρονικής υπογραφής θα εκδίδεται με αυτόματους μηχανισμούς από τη HARICA, χρησιμοποιώντας τη δική σας πιστοποιημένη υποδομή που συνδέεται με την εξ’ αποστάσεως ΕΔΔΥ. Για να συμμετάσχετε σε αυτό το πρόγραμμα, θα χρειαστεί κυρίως να περάσετε τους απαραίτητους ελέγχους Πιστοποίησης από εξωτερικό ελεγκτή τόσο για την εξ’ αποστάσεως ΕΔΔΥ όσο και για την Αρχή Καταχώρησης. Ως συνεργάτης, θα παρέχετε απευθείας υπηρεσίες υποστήριξης στον τελικό συνδρομητή έως τη λήξη του Πιστοποιητικού, και η HARICA θα σας υποστηρίζει σε δεύτερο επίπεδο.